mylittleprincesse

Alla inlägg under november 2011

Av Lovisa Waldemarsdotter - 2 november 2011 12:10

                Melodi festivalen!

Nästa morgon kl:8.30 väckte Emma Avryl.

God morgon Avryl, sovit gott?

Jaa.

Vad bra, kom, jag och Leysly vill prata med dig.

Okej jag kommer!

När Avryl kom in i systrarnas rum satt Leysly i en fåtölj pekade åt dem att slå sig ner!

- Jo Avryl. började Emma.

Ja?

Leysly fortsatte.

- Vi tyckte så mycket om din låt att vi tycker du borde anmäla dig till
melodifestivalen.

Jo, jag funderade på det.

Vad kul! Vi ska defenetift komma och titta!

Jag tänkte  faktiskt fråga om ni ville spela. Vill ni det?

JA!

JA!

Vad bra vi skickar in anmälan nu direkt!

Okej.

Jag kan skicka den!

Bra. Emma, följer du med mig och kopierar noter?

- Visst!

Dom gick ner och kopierade och när de kom tillbaka hade Leysly redan skickat anmälan.


 Några dagar senare kom Leysly in viftande med ett öppet brev.

Vi kom in! ropade hon

Vi kom in!

 Emma & Avryl rusade ner för trappan.

Är det sant? Skrek Emma.

Kom vi verkligen in? Fortsatte Avryl.

Ja, det är sant, läs själva!

Ja, det är det.

Häftigt, med min egen låt!!


Vad tyckte ni? Det lär bli mycket slit och repetion för dem! Med skola och allt!

Nästa del kommer väl snart, det är ganska jobbigt att räta till alla fel som blir i kopieringen.

Ha ett bra lov// Lovisa Waldemarsdotter.

Presentation


Hej! Jag heter Lovisa och är snart 12 år. Jag gillar att vara med min storasyster Emma. Hon har gjort min blogg-layout. Hoppas att ni gillar min lilla tankeplats♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Vänner?

Gör mig en tjänst och tänk över en sak.

Är dina vänner verkligen dina vänner? Kan du lita på dem i vått och tort eller sticker de när du verkligen behöver dem?

Riktiga vänner håller ihop, även om det är svårt. Men ju mer du ger av ditt hjärta, desto mer får du tillbaka! Gyllne regeln: Allt vad du vill att andra ska göra för dig det ska du också göra för dom!

Va en bra vän, då får du bra vänner!

 

Knep & Knåp 1

Hitta V:et.

WWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWW
WWWWWWVWWWWWWWW
WWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWW

WWWWWWWWWWWWWWW

Lycades du? Bra!

Det kommer fler pyssel här nedan!  

Knep & Knåp 2

Labyrint dax!

Kan du klara den me blotta ögat?

  Fixade du det? Bra!

Vi ses!

Knep & Knåp 3

Okey! Här kommer en special till  min vän Amandas ära!

Hitta felet!

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

qqqqqqqqqqpqqqqqqqqqqqqqqqqq

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

Knep & Knåp 4

Hitta l:et och klicka på det!

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIlIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards